Jan Čechlovský
emeritní poslanec, místostarosta a starosta města Chrudim

Ohlédnutí za 21. jednáním Rady města Chrudim

Radní měli na svém 21. řádném jednání dne 23. listopadu 2015 na programu celkem 31 bodů. Rada města mimo jiné:

- doporučila zastupitelstvu města schválit návrh rozpočtu města Chrudim na rok 2016 (navrhuje se vyrovnaný rozpočet ve výši 413,334.800 Kč);

- doporučila zastupitelstvu města schválit změnu zřizovací listiny Centra sociálních služeb a pomoci Chrudim (důvodem je rozšíření služeb Centra o „Kub klubÍČKO“, jehož posláním bude veřejná pomoc a podpora pečujícím osobám);

- doporučila zastupitelstvu města schválit uzavření veřejnoprávní smlouvy na výkon přenesené působnosti dle zákona o sociálně-právní ochraně dětí, mezi městem Chrudim a obcemi Prachovice a Vrbatův Kostelec);

- schválila podání žádosti o dotaci ze SFDI na akci „Výstavba cyklostezky v ulici Dašická, Chrudim, část od vjezdu SHELL k vjezdu EOP“ (dle projektantského rozpočtu je finanční náročnost akce odhadována na ca 1,43 mil. Kč);

- schválila vyhodnocení veřejné zakázky malého rozsahu na služby „Revitalizace ramene drobného vodního toku v Chrudimi – DUR, DPS“ (vítěznou nabídku předložila firma ŠINDLAR s.r.o. Hradec Králové, výše nabídky činí 919.600,- Kč včetně DPH);

- schválila výjimku ze směrnice o veřejných zakázkách pro veřejnou zakázku „Terminál veřejné dopravy v Chrudimi – dokumentace pro územní řízení“ s firmou Ateliér K2 – Ing. arch. Jiřím Poláčkem, autorizovaným architektem (cena za dílo činí 526.350,- Kč včetně DPH);

- schválila postupovat při výběru provozovatele veřejných služeb pro provozování městské autobusové dopravy v Chrudimi od 1. 1. 2017 cestou nabídkového řízení;

- stanovila pro rok 2016 následující oddací dny – každý druhý pátek v kalendářním měsíci a všechny soboty s výjimkou sobot, které bezprostředně následují po pátku, který je určen za oddací den; posledním oddacím dnem v roce 2016 bude sobota 17. 12. 2016;

- schválila zahraniční pracovní cestu místostarosty Romana Málka a ředitele ChB Jiřího Kadeřávka do německého Sangerhausenu v termínu 2. – 4. 12. 2015;

- schválila vyhodnocení veřejné zakázky malého rozsahu na služby „Předtisková příprava a tisk Chrudimského zpravodaje, včetně kulturní přílohy Chrudim dnes“ (vítěznou nabídku předložila firma Samab press group, a.s. Brno, výše nabídky činí 4,531 Kč/ks, 50.747 Kč/měsíc; celková cena za 11 výtisků činí 558.217,- Kč);

- schválila peněžitý dar Rady města Chrudim (dar ve výši 5 tisíc Kč panu Janu Rýdlovi, Nasavrky na částečné pokrytí nákladů na tradiční mezinárodní koncert „Martin Babjak a jeho hosté“, který je věnovaný tragédii Ležáků, Lidic a Javoříčka);

- schválila změnu termínu dokončení stavby a uzavření dodatku č. 1 ke smlouvě se zhotovitelem stavby „Výstavba chodníku do Vestce“, firmou Vodohospodářské stavby, spol. s r.o. Teplice (termín dokončení stavby se prodlužuje do 11. 12. 2015);

- schválila změnu ceny díla a uzavření dodatku č. 2 ke smlouvě se zhotovitelem stavby „Rekonstrukce ulice Švermova, Chrudim“, firmou D&D PROFI, s.r.o. Dašice (dochází k vícepracem v celkové ceně 5.816,26 Kč vč. DPH);

- schválila změnu ceny díla a uzavření dodatku č. 2 ke smlouvě se zhotovitelem stavby „Úprava přechodu pro chodce před MŠ Na Valech, Chrudim“, firmou D&D PROFI, s.r.o. Dašice (dochází k méněpracem a vícepracem v celkové ceně + 61.847,01 Kč vč. DPH);

- udělila souhlas Římskokatolické farnosti – arciděkanství Chrudim k provedení změn v realizaci akce „Oprava střechy jižní boční lodi kostela Nanebevzetí Panny Marie v Chrudimi“;

a další …

Příští jednání Rady města Chrudim je plánováno na pondělí 30. listopadu 2015.

24.11. 2015
Zdroj: Město Chrudim